Veröffentlichungen
Veröffentlichungen

"Administratives Event-Management in der Hotellerie" 

Matthaes Verlag, ISBN 978-3-875515-049-0

Auszeichnung mit der Silbermedaille

im 44. Literarischen Wettbewerb der GAD (Gastronomische Akadmie Deutschlands)



Weitere Veröffentlichungen:

Zech, Nicola (2016): Crisis Management within the Hotel Industry - a Stakeholder Relationship Management Approach

Zech, Nicola (2015): The Integrated Crisis Management Model for the Hotel Industry: Lowering Crisis Susceptibility and Strengthening Stakeholder Relatsionhip Management

Zech, Nicola (2015): Stakeholder Perceptions and Demands versusu Status Quo of Crisis Management within the Hotel Industry - Empirical Findings

Zech, Nicola (2015): The Role of Stakeholder Relationship Management - Crisis Management Processes within the Hotel Industry in a Tourism Context

Zech, Nicola (2014): Stakeholder Management in the Hospitality Industry - an Empirical Survey of the Status Quo

Zech, Nicola (2013): Stakeholder Relationship Management in the Context of Crisis Management


Bei Interesse werden die aufgelisteten Fachartikel gerne unter office@zech-hotelmarketing.de zur Verfügung gestellt!

Veröffentlichungen